MELLANSTADIUM

MELLANSTADIUM | Brunnby Skola

Välkommen till oss på mellanstadiet!

Årskurs 4
Årskurs 5
Årskurs 6
  • Om oss

På mellanstadiet arbetar vi efter Montessoripedagogikens grunder och börjar inom vissa arbetsområden arbeta gemensamt med en mer traditionell undervisning.

Alla våra elever erbjuds en grundlig och stimulerande undervisning som i lugn och ro anpassas efter varje elevs nivå. Vi ger varje elev möjlighet till att utvecklas i sin egen takt och utmanar dem där de för tillfället befinner sig i sin utveckling.

• Temporära förändringar i idrott.

På grund av rådande omständigheter runt Corvid-19 kan vi inte längre åka kollektivtrafik till idrottshallen i Höganäs. Undervisningen kommer därför att vara förlagd på och omkring skolan.

Då vi inte har omklädningsrum och duschmöjligheter här, ber vi eleverna komma ombytta i bekväma kläder till skolan. Idrottslektionen kommer vara både teoretisk och fysisk.

• Temporära förändringar i idrott.

På grund av rådande omständigheter runt Corvid-19 kan vi inte längre åka kollektivtrafik till idrottshallen i Höganäs. Därför kommer idrottsundervisningen att förläggas på och omkring skolan.